måndag 19 april 2010

Bloggen expanderar!

Kära bloggläsare, för ett par veckor sedan berättade jag att det var spännande saker på gång för Inreyttre-bloggen. Den lilla bloggen som legat rätt dold här på blogspot, men ändå blivit ganska så omtyckt, ska äntligen få se lite mer av dagsljuset när den nylanseras på den sköna livsstilsportalen för kvinnor - SalongK.se. Jag kommer att fungera som sajtens hälsobloggare och hälsoexpert - något som ska bli jätteroligt naturligtvis och jag hoppas att ni alla följer med mig!

Eftersom jag kommer att börja fylla nya bloggen med inlägg lite innan den lanseras för allmänheten så sätter jag härmed en paus för www.inreyttre.se. Så snart hälsobloggen på SalongK är up and running kan ni lita på att jag lägger upp en länk här så ni hittar mig. Tack så jättemycket, nya och gamla läsare, för att ni hittat hit och hållt er kvar. Resan fortsätter! Puss!

3 kommentarer: