måndag 8 mars 2010

Träning i kylan

Efter en stillasittande dag framför datorn var det skönt att ge sig ut på en liten träningsrunda, trots vinterkylan. Mina fodrade löpartights från adidas är verkligen grymma, stor favorit såhär under kalla dagar, och så tryckte jag på tröja efter tröja tills jag kände mig som en michelingubbe. Planen var nämligen att promenera, jag brukar ju bli så rosslig när jag springer i kyla, men när jag väl kom ner i Humlegården började jag jogga lite och kände att det faktiskt var helt okej! Så det blev tre varv runt där, lite mjukstart eftersom jag inte sprungit på ett tag) och sen avslutade jag med en promenad längst Karlavägen.

Efter det fyllde jag på energidepåerna med en nyfiskad krabba som pappa tog hem från Västkusten åt mig i helgen. Åt tills jag mådde illa, inte så smart kanske, men ibland är det bara för gott... Nu har jag laddat med zink och järn så det räcker för flera dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar