onsdag 10 mars 2010

Ny träningskompis under armen

Har nu testat nya Rexona Women Maximum Protection i några veckor och jag är redo att ge ett väldigt starkt tummen upp. Fräsch doft, härlig applikator där produkten i krämform klickas fram genom små hål och ger en lagom mängd. Gillar även att själva toppen är så stor och rundad, ger en skön känsla när du tar på den. Och det bästa av allt är att den verkligen håller - den milda doften sitter kvar hela dagen, inga ofräscha dofter efter träning ens! Det här är en 48-timmars anti-perspirant deodorant vilket betyder att den bara inte döljer doften utan även mildrar hur mycket du svettas. Visst svettas jag fortfarande när jag tränar, är det full blockering av svettkörtlarna som gäller så ska man nog gå på en lite hårdare produkt som Absolut torr från apoteket. Men enligt min åsikt ger den här produkten ett alldeles tillräckligt skydd - både till vardag, träning och fest - så jag skulle absolut rekommendera den till alla som letar efter en ny, fräsch deo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar