onsdag 17 februari 2010

Löpning med Nike+ Sportsband

Snark... jag är verkligen ingen morgonperson. Men nu är jag uppe och käkar frukost och packar väskan för morgonens pressträff med Nike på Metropolis Gym. Det är löpning på schemat! Är SÅ glad att jag anmälde mig till inomhuslöpning i stället för utomhus, det är snöstorm ute... Moa ha ha, ska dock bli kul att se alla hardcore vinterlöpare som ska springa ut med Malin Ewerlöf i snöovädret, men kommer kännas jäkligt skönt att hålla sig till löpbandet.

Vi har blivit tillsagda att packa med oss våra Nike+ Sportsband, var faktiskt evigheter sedan jag använde mitt eftersom jag haft problem med att ladda in mina rundor i datorn och därför tappat sugen, men igår kväll gjorde jag en ny installation av programmet från grunden - och voilá! Nu funkar det! Så jag vet vad jag kommer ha runt armen och i skon på mina rundor i framtiden. Springer du med Nike+, eller hur mäter du dina rundor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar