tisdag 29 december 2009

Mera Triathlon - planen för 2010!

Har ju så bra erfarenheter från Triathlon i somras att jag gärna vill köra på ett år till. Just stafetten passar mig utmärkt, eftersom jag helst inte cyklar då jag får lätt panik i trängseltrafik och inte vågar komma upp i höga hastigheter efter en olycka. Snackade om det lite med mina kompisar igår och det tog inte lång tid för oss att bestämma att vi kör i år igen. Förra året körde jag stafett med mina Cosmovänner, i år blir det ett privat lag med mig på simningen och mina bästa vänner Ingrid på cykel och Malin på löpning. Kommer bli så kul! Och vi kommer ha riktigt roligt medan vi laddar. Tycker att alla borde anmäla sig till minst ett lopp inför kommande år, bara för att få igång motivationen redan från årsskiftet. Jag lovar, det går enklare att träna om man har ett mål - i synnerhet ett mål där dina vänner är inblandade, det är ju så mycket roligare att träna tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar