onsdag 23 december 2009

Julklappen till dig själv

Jag gillar tävlingar på nätet där man kan vinna härliga priser. Såg att Iform.se har laddat upp med sjukt mycket läckra och hälsosamma vinster i sin vintertävling, så passa på att vara med om du inte har tävlat där än. Själv har jag fäst blicken på den smarta kontorsstolen från Vela som har samma effekt för ryggen som om du skulle sitta på en pilatesboll. Det vill säga, den förebygger rygg- och ländsmärtor, tränar ryggen, länden och magen och ökar blodcirkulationen. I like!

Priset kanske jag inte gillar lika mycket, nästan 5000 pix får du slänga ut om du vill ha hem en ryggräddare till kontoret eller köket. Men det kanske det är värt om du upplever stora problem med ryggen av att sitta på vanlig stol. Hälsan är ju temat för årets julklapp i år, temat för vad vi prioriterar, så har du råd tycker jag att du ska köpa en till dig själv. Men om du är som jag och har lagt mycket pengar på julklappar till syskonbarnen - se då för sjutton till att vinna en alldeles gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar