tisdag 29 december 2009

Gårdagens skridskor

Helt underbart! Fick lite ont i fötterna i början, men med tanke på att snörena var avslitna och bara kunde knytas halva vägen, och att skridskorna var allmänt dassiga, så gick det förvånansvärt bra att ta sig fram på isen. Och hur kul var det inte?! Malin och jag skrattade oss igenom hela åket, Ingrid kom lite sent och agerade fotograf i stället.


Träningsmässigt känner jag väl att jag kunde ha tagit ut mig lite mer, har inte riktigt den träningsvärken jag borde ha i låren, men vi planerar att ge oss ut på långfärdskridskoutflykt någon dag i stället och där får man nog känna på trötta ben...

Och som avslutning får ni kolla in en piruett! Blev dock filmat från fel håll, så ni får lägga huvudet på sned för att få den rätta känslan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar