torsdag 17 december 2009

Vilken härlig dag...na na na naaaaaa...

Vissa dagar vet man att de kommer bli bra. Som idag. Var uppe med tuppen för att hinna iväg till mitt morgonmöte på Max, mycket ovant för en sjusovare som jag som i stort sett inte gått upp innan klockan tio sedan jag kom hem från Sydamerika. Jag har ju varit sjuk, i vilket fall jag resonerat så att det är bra för mig att sova ut. Men jäklar vilket humör jag blev på när jag väl hade vaknat och kommit iväg. När jag promenerade på Karlavägen bort mot mötet och tittade på den upplysta granen på Karlaplan i mörkret så kändes det så...harmoniskt på något sätt. Fridfullt.

Och efter att ha träffat ett gäng sköna, glada människor som jag kommer att jobba med framöver så kändes det verkligen som att jag fått en bra start på dagen. Det känns helt grymt, att vara tillbaka framför datorn och veta att man redan haft ett effektivt möte avklarat så här pass tidigt. Och massor av kul arbetsuppgifter att sätta igång med, jag är så laddad! Tänk vad lite nystart kan göra för själen och humöret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar