torsdag 10 december 2009

Förlovad vid Machu Picchu

Nu känns det som att jag har landat i vardagslivet igen. Kom hem i måndags kväll, sen har tidsskillnader och förkylningsinfektioner och omställning från totalsemester till jobb tagit lite tid - men nu är jag back in business! Resan till Sydamerika kan bara beskrivas som fantastisk, finns så mycket att uppleva och inspireras av och jag rekommenderar verkligen alla att åka dit. Jobbade snabbt och hann med tre länder på sjutton dagar (fyra om man räknar med att vi tog färjan över från Buenos Aires och hängde i Uruguay över en heldag) så nu har jag verkligen fått en rejäl dos semester och ny energi. Har som sagt många spännande upplevelser i bagaget nu, men höjdpunkten på resan var utan tvekan då min pojkvän friade till mig uppe vid vackraste utkiksplatsen över Machu Picchu - mitt livs mest romantiska ögonblick. Yes, nu är jag förlovad :-)

2 kommentarer: