torsdag 19 februari 2009

Välkommen till Inre träning, yttre träning

Jag har längtat efter en egen blogg. Funderat över teman och ämnen och namn under en ganska lång tid nu. När jag bestämde mig för att starta eget företag var det ingen tvekan längre, bloggen skulle upp, för nu var det också självklart vad den skulle handla om. Det är underbart att få skriva om det som intresserar mig mest, min blogg kommer att vara min förlängning på det jag skriver som frilansjournalist. Du ska få läsa om träning och hälsa, mental som fysisk, och om allt som hör därtill. Kost, motivation, personlig utveckling, resor… Om mig och mitt arbete och reflektionerna runt omkring. Om nyheter, trender och forskning. Om saker som får dig att må bra. Varmt välkommen till min blogg Inre träning, yttre träning, jag hoppas att du kommer att tycka om den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar